Blogg

Oyatel er et teknologiorientert selskap, hvor fokus er på å lage de beste og mest innovative telefoniløsningene for kundene. Selskapet er å vei inn i en vekstfase som krever mye arbeidskapital samt fullt fokus fra alle ansatte, løsningen ble 24SevenFinans. – Med 24SevenFinans sparer vi både tid og penger. Det er bare å velge hvilke fakturaer som skal selges i dèt vi fakturerer, forteller Thomas Brustad i Oyatel. -Regnskapsføringen går automatisk på grunn av den

Veno Regnskap anbefaler 24SevenFinans

Posted by Tobias Lange on November 22, 2016

0
Category: Kundehistorie
– Enklere blir det ikke. Vi selger våre fakturaer og får penger på konto i løpet av 24 timer, forteller daglig leder i Veno Regnskap, Carsten Søreide. I lengre tid har Veno Regnskap testet finansieringsløsningen til 24SevenFinans. -Vi er meget godt fornøyd med 24SevenFinans finansieringstjeneste for små og mellomstore bedrifter. Vi anbefaler alle våre kunder som trenger finansiering til å benytte seg av denne tjenesten. Hele kredittrisikoen overdras, det kan gjerne sammenlignes med en kontantrabatt.
24SevenFinans er selvfølgelig integrert i den nye løsningen! Du fakturerer kunde fra 24SevenOffice. Systemet finner automatisk frem til den foretrukne distribusjonsmetoden av faktura til kunde. Les mer på: Automatisering: Ny fakturadistribusjon lanseres

Animer leverer skreddersydde animasjonsvideoer til bedrifter. –Vi er nyetablerte og trenger sårt arbeidskapital for å gjøre opp våre forpliktelser som lønn og husleie, forteller Sondre Tjøstheim i Animer. -Det er vanskelig nok å skaffe kunder i en oppstartsperiode om man ikke skal be om forskuddsbetaling i tillegg. Løsningen til 24SevenFinans ble redningen for oss, istedenfor å måtte vurdere å hente ny egenkapital. Vi får penger inn på konto dagen etter at vi fakturerer og kan

Får oversikt med 24SevenFinans

Posted by Tobias Lange on October 17, 2016

0
Category: Kundehistorie
 -I bygg og anleggsbransjen og behovet for arbeidskapital er stort, sier Alex Tonning i Elite Kulde-Klima-Byggservice. – Tidligere hadde vi en tradisjonell factoring avtale. Den var uoversiktlig, det var vanskelig å vite hvor mye likviditet som egentlig var tilgjengelig. Ofte fikk vi ikke utbetalt penger når vi sendte inn våre fakturaer, vi forstod ikke hvorfor men det hadde antakeligvis med at noen av de fakturaene vi tidligere hadde sendt ikke var betalt av våre kunder,